Doa itu senjata orang mukmin - Kisahku Doa itu senjata orang mukmin

Doa itu senjata orang mukmin



Assalammualaikum,

Lama sudah saya tinggalkan blog kisahku ini sepi tanpa ada catatan terbaru. Bukan bererti saya telah melupakan blog ini, tapi saya takut untuk menulis. Takut sebab bila saya menulis biasanya saya akan menulis dari hati. Saya takut meluahkan apa yang tinggal di sisa  hati saya yg telah berderai ini.

Kisah semalam memang sangat pahit untuk dikenang, namun selagi nama manusia memang sukar untuk memadamkan apa jua kisah pahit yang pernah datang dalam kisah hidup kita.

Hemmm... tak baik kan mengeluh... sebab kisah pahit itu sekarang saya memberanikan diri menjadi usahawanita. Kemahiran yang Allah SWT bagi, saya gunakan sebaik mungkin. Saya sedang beusaha, ada kala bangkit dan ada kala jatuh. Biasalah... nak berjaya bukan senang. Betul ke benar ...

Saya sedang cuba menyembuhkan diri ... perlahan-lahan. Mohon kepada pembaca blog kisahku mendoakan saya selalu agar diberi kekuatan untuk meneruskan kisah-kisah hidup saya. Hanya Allah SWT yang dapat membalasnya.

Terima kasih.

Catat Ulasan

0 Ulasan