Hati berbentuk bintang - Kisahku Hati berbentuk bintang

Hati berbentuk bintang


Hari ini kembali lagi menulis. Alhamdulillah, semakin rajin jemari ini untuk memasukkan entri-entri terbaru.

SAYA DAH KATA, HATI SAYA DAH HANCUR!!!

My BFF ... Best Friend Forever yew bukan BoyFriend Forever sebab saya mana boleh ada boyfriend , dosa tuw hehehe ... Bff kata , you nie raihan , kalau dah hati kamu hancur memang lah tak boleh dah nak jahit tapi kamu boleh acu balik hati kamu kan... fuh! kamu ingat hati saya yang dah hancur macam masuk dalam blender tuw, senang-senang ke nak dapat balik hehehe...

Dia kata, apa susah-susah, aculah hati raihan tuw ikut acuan bintang. Kenapa bintang sebab bintangkan ada bucu, kalau ada orang nak hancurkan lagi hati raihan, gunakan bucu tuw sebagai pertahanan. Dalam hati saya, betul jugak tuw. Jadi , sekarang hati saya dah saya acu mcm bentuk bintang kat atas tuw... cantik tak?

Bukan lawak taw... serius saya tulis nie. Hati saya telah berbentuk bintang. Bergemerlapan pada waktu malam dan senantiasa bersinar. Tapi jauh nun di sana. Susah taw nak tangkap hati saya nie balik. Sebab saya tak akan biarkan ianya dihancurkan berulang-ulang kali. Cukup sekali ianya dihancurkan oleh manusia-manusia itu.

Hidup saya , Alhamdulillah, belum pulih sepenuhnya namun tetap saya jalani dengan rasa kesyukuran. Sebab saya ada cinta dia yang sangat cintakan saya. Bila saya sedih, duka, menangis ... dia selalu ada untuk saya. Tanpa dia, tak mungkin saya mampu untuk bangkit semula.

Saya sangat cinta dia melebihi nyawa saya. Dia adalah segala-galanya bagi saya sebab dia beri saya nafas yang sangat indah ini.

Kisahku ... terima kasih sudi baca dan singgah.

Catat Ulasan

0 Ulasan