Halaman

Terima kasih

Ainraihan | Rabu, Julai 26, 2017 | 0 Komen |



Ingatlah

Ainraihan | Selasa, Julai 25, 2017 | 0 Komen |


CODING SCHOOL

Ainraihan | Isnin, Julai 17, 2017 | 0 Komen |







Agak jarang-jarang aku update catatan tentang anakanda tercinta Soffi Ijam. Alhamdulillah, Soffi dan berusia 11 tahun. Sekejap aje masa berlalu. Dah besar anak Ummi dan Abi.

Tahun ini Soffi akan menduduki peperiksaan UPKK untuk Sekolah Agama. Doakan moga Allah SWT beri kelancaran dan kemudahan kepada anakanda kesayangan. Doa , Soffi dapat meraih kejayaan dalam peperiksaan UPKK, Insya Allah. Aamiin.

Ujian Penilaian Kelas Kafa - UPKK 2017 dari 2 Oktober hingga 5 Oktober 2017. Soffi Ijam , BOLEH!!!  Sayang dia ...

Buku Baru

Ainraihan | Khamis, Julai 13, 2017 | 0 Komen |



Bila buku baru masuk, mula lah mata nampak bersinar-sinar. Ibarat macam dapat emas gituw. Best yew dapat buku baru.

Jom lah kita membaca bila ada ruang masa terluang. Membaca satu keseronokan.

Nasi Lemak Legend dTaman

Ainraihan | Rabu, Julai 12, 2017 | 0 Komen |





Alhamdulillah, rezeki orang kene tukar selang 5 tahun hehehe ... Mula-mula kene tukar ke desa sedih lah juga. Tak pasal-pasal ternaik nama aku. Tapi didik diri untuk redha. Berbakul-bakul beb bagi nasihat.

Orang kata kalau dah jodoh tak ke mana kannn. Jauh macam mana pun , pasti bertemu jua. Tu dia ayat minta penamporrr ...

Aku nie memang peminat giler dengan nasi lemak. Mana-mana pergi nasi lemak totap dijiwa. Moh lerrr tengok gambar nasi lemak legend nie. Buat hati jadi meracau tau hahahaha...

Sedap tak ingat, makan sorang-sorang pun masih boleh layannn sampai pejam-pejam mata. Peh! marvelous bak kata orang tu.

Hai lah, macam mana nak kurus macam dulu-dulu nie. Asyik makan nasi lemak aje kerja yew. Hemmm...

Aidilfitri 1438 / 2017

Ainraihan | Rabu, Julai 05, 2017 | 0 Komen |








Aksi bergambar keluarga kecil Kisahku di pagi raya pertama. Alhamdulillah.

Inilah Kisahku, masih lagi melalui perjalanan kehidupan di dunia. Penuh warna warni. Salam Aidilfitri , Maaf Zahir dan Batin dari Kisahku.
Kisahku © . Designed by MaisarahSidi.com