Halaman

Nasi Lemak Legend dTaman

Ainraihan | Rabu, Julai 12, 2017 | 0 Komen |





Alhamdulillah, rezeki orang kene tukar selang 5 tahun hehehe ... Mula-mula kene tukar ke desa sedih lah juga. Tak pasal-pasal ternaik nama aku. Tapi didik diri untuk redha. Berbakul-bakul beb bagi nasihat.

Orang kata kalau dah jodoh tak ke mana kannn. Jauh macam mana pun , pasti bertemu jua. Tu dia ayat minta penamporrr ...

Aku nie memang peminat giler dengan nasi lemak. Mana-mana pergi nasi lemak totap dijiwa. Moh lerrr tengok gambar nasi lemak legend nie. Buat hati jadi meracau tau hahahaha...

Sedap tak ingat, makan sorang-sorang pun masih boleh layannn sampai pejam-pejam mata. Peh! marvelous bak kata orang tu.

Hai lah, macam mana nak kurus macam dulu-dulu nie. Asyik makan nasi lemak aje kerja yew. Hemmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Kisahku © . Designed by MaisarahSidi.com