BERANI TANPA SEGAN - Kisahku BERANI TANPA SEGAN

BERANI TANPA SEGAN








Hari tu masa susun susun buku terjumpa buku nie. Tengok tajuk memang best. Jadi ambil dan letak di kaunter. Buka dan baca.

Baca sebagai pemangkin untuk generasi beliamanis seperti aku ini. Nak kata muda tak muda, nak kata tua tak tua. Baca dan ambil ilmu penulisan. Memang setiap tulisan dalam buku ini telus, bicaranya padu.

Berani menulis! harus buang rasa segan, tak gitu. Menulis menulis dengan penuh kecintaan. Cita-cita aku sekarang nak jadi PENULIS dan nak ada satu buku tentang KISAHKU. Aku impikan itu.Perlahan-lahan dayakan usaha. Orang nak kata apa itu terpulang. Yang baik ambil sebagai peniup semangat dan sebalik buat perbaiki diri.

Hidup cuma ada satu tujuan, fokus kepada DIA. Aku ini hanya hamba Allah yang tinggal di dunia sementara sahaja. Esok-esok habis sudah kisahku. Ajal tiada siapa pun yang tahu melainkan DIA.

Baca baca baca , serap ilmu sebanyak banyaknya. Alhamdulillah, sangat kuat jodoh aku dengan buku. Aku sayang buku sangat-sangat.


Berani Tanpa Segan dan Aku Kisahku.

Catat Ulasan

0 Ulasan